Kerstbomenactie 2024

Bestel hier topkwaliteit kerstbomen

Rotaryclub Schouwen-Duiveland is al in winterse sferen; dat betekent dat onze geroemde en beroemde kerstbomenactie weer is gestart! Wilt u op tijd een mooie boom in huis? Bestel en betaal dan nu snel en eenvoudig, de opbrengst zal worden gebruikt voor sinterklaascadeautjes voor de kinderen van bezoekers van de Voedselbank op Schouwen-Duiveland.

Op zaterdag 7 december worden de bomen door onze leden bezorgd*. Bent u niet thuis, dan kunnen we de boom naast of achter het huis zetten; geef gerust uw wensen aan. Wij bieden ook de mogelijkheid om de boom voor u op te halen en te zorgen voor een milieuvriendelijke verwerking. Als u dat wenst, stuur dan een mail naar info@rotaryclubschouwenduiveland.nl. Wij komen dan uw boom op 4 januari 2025 weer ophalen.

Voor speciale wensen (bijvoorbeeld bomen tot 8 meter) , afwijkende aantallen of vragen kunt u contact opnemen via info@rotaryclubschouwenduiveland.nl, we maken graag een aanbieding op maat.

*  Bezorgingsgebied:  Zeeland, exclusief Zeeuws-Vlaanderen en Tholen. Andere plaatsen binnen en buiten Zeeland zijn op verzoek mogelijk.

Bestel direct:

Kerstboom 100 – 125 cm